۱۳۹۱ آذر ۱۰, جمعه

آهنگ ها




الان که می نویسم دارم دومین آهنگ ساعت 9 رو گوش میدم. 

این آهنگ منو یاد چند سال پیش میندازه. وقتی که از پل عابر پیاده رد می شدم و بلند برای خودم می خوندم و میشنیدمش. با خودم میگفتم امروز دیگه میگم. بیشتر آهنگ ها برام یادآوری حس یا خاطره ای یا اولین باری که اونو شنیدم و حس و حال اون موقع هست.
الان چهارمین آهنگ پرچم سفید.
برنامه خوبی برای این سه روزم ریخته بودم، اون طور که می خواستم پیش نرفت شاید تا پنجاه درصد. می دونم تا چند روز دیگه شاید فرصت هام کمتر بشه، باید بزنم بیرون. تا برنامه هام رو بیشتر جلو ببرم.
الان رسیدم به هشتمین آهنگ پرچم سفید.
اعتصاب غدای وکیل و مادر، چهل روز رو رد کرد. بمب خوشه ای روی سر بچه های سوری. فلسطین شد کشور ناظر. ستار بهشتی ، پلیس فتا ، قوه قضاییه  و مجلس. نامه ملکی و نوری زاد و ... .
دهمین آهنگ پرچم سفید.
توی وبلاگ دوستی مطلبی رو خوندم درباره اعتراض و انتقاد به این نمایشی که هر سال برای محرم آدما برگذار می کنن بدون ذره ای بهتر شدن و فکر کردن و دست به کار زدن. در ادامش تمام مشکلاتمون رو از گروه و قوم خاصی میدید. بدون نگاه کردن به خود خودمون.
نهمین آهنگ ساعت 9.
دوبیت شعر از آلبوم جدید خوانندش (اگه اشتباه نکنم) شنیدم . خیلی روزا از سر لجبازی/ چترمو جا می ذارم تو خونه/ دوس دارم مریض بشم تو بارون/ شاید حالم تو رو برگردونه. این هفته قراره آلبوم جدیدش بیاد و باز هم ساختن کلی حس و حال و خاطره جدید.
چهاردهمین آهنگ next level.
همیشه remix آهنگ ها با ریتم تندتری تو ذهنم بود، ولی این آهنگ همه چیزو به هم ریخت. با این آهنگ اشتیاقم برای ساختن و ابداع آواهای قشنگ بالاتر میره. آواهایی از نوع صدایی که خیلی وقته نشنیدمش.یک سال.
هفتمین آهنگ  salaam.
تم های آهنگ هایی که امروز گوش میدم شبیه همه. معمولا با توجه به حس وحالم آهنگ ها رو گوش میدم نه برای تغییر حس و حالم. این آهنگ وطنی رو خیلی دوست دارم، با این که کلمه ای از زبان آذری متوجه نمیشم ولی حس عجیبی به آدم دست می ده با شنیدنش. حس قدم زدن روی ابرها با کوله باری سنگین و تنهایی عجیب.
اولین آهنگ forrest gump.
ادامه نوشته رو بعد از حدود دو ساعت ادامه می نویسم. تو این مدت دو تا مستند دیدم. یکی درباره بروس لی و دیگری هومن خلعتبری.
این جاده بالا و پایین داره. غم، شادی، تنهایی، زیبایی، رسیدن، دوری و ... و چاره ای ندارم جز این که اونو به بهترین شکل با وجود این شرایط جلو برم.
چهارمین آهنگ از ساعت 9 با نام زندگی همین امروزه.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر